Vi använder kakor (cookies) för att följa upp hur du och andra besökare använder webbplatsen. Vår leverantör sammanställer den anonyma informationen. Du kan blockera kakor men då visas detta meddelande igen. Läs mer om kakor på Post- och telestyrelsens webbplats

Jag godkänner
Hoppa till huvudinnehållet Till startsidan

Samverkan mellan chefer och anställda

Foto: Exif

Kommunen har ett lokalt kollektivavtal om samverkan. I detta beskriver vi hur samverkan ska ske mellan chefer och anställda. Detta sker bland annat genom samverkansgrupper och på arbetsplatsträffar.

Områden som organisation, personal, arbetsmiljö och verksamhet behandlar vi gemensamt innan våra beslut fattas. Syftet är att öka medinflytandet för dig som anställd och att våra medarbetares kunskap tas tillvara för att utveckla våra verksamheter i rätt riktning.

Publicerad 2016-05-31 kl 13:06
Sidansvarig: Linda Holst
Uppdaterad 2018-09-04 kl 15:15