Vi använder kakor (cookies) för att följa upp hur du och andra besökare använder webbplatsen. Vår leverantör sammanställer den anonyma informationen. Du kan blockera kakor men då visas detta meddelande igen. Läs mer om kakor på Post- och telestyrelsens webbplats

Jag godkänner
Hoppa till huvudinnehållet Till startsidan

Lön

Foto: Sofia Byström/Scandinav bildbyrå

Kontakt

HR-enheten
Lönefrågor
040-626 80 00
heroma@svedala.se
HR-enheten
Övriga frågor
040-626 80 00
HRenheten@svedala.se

Vi använder oss av lönesystemet Heroma. Du som medarbetare registrerar arbetsförändringar och frånvaro i Heroma självservice. Inloggningsuppgifter till Heroma självservice skickas till dig via sms din första anställningsdag eller så fort anställningsavtalet är registrerat i Heroma.

I Heroma självservice kan du även ändra information om din adress, barn och anhöriga. Information om barn behöver vi och Försäkringskassan ha om du är frånvarande för vård av barn. Be din chef om en genomgång av Heroma självservice när du börjat arbeta. När du fått din anställning kommer du via intranätet under Stödsystem/Heroma åt en lathund med förklaringar av de mest vanliga funktionerna.

Publicerad 2016-05-31 kl 12:40
Sidansvarig: Alexandra Ihd
Uppdaterad 2019-09-11 kl 11:57